Vestigingsadres: | Retouradres: | Klantenservice Bereikbaar: |
1e Wormenseweg 166 | Plein Shops | Maandag: 10:00 - 16:30 |
7331 MR Apeldoorn | 1e Wormenseweg 166 | Dinsdag: 10:00 - 16:30 |
[email protected] | 7331 MR Apeldoorn | Woensdag: 10:00 - 16:30 |
0314-234334 | Donderdag: 10:00 - 16:30 | |
KVK: 80170307 | Vrijdag: 10:00- 16:30 | |
BTW: NL861575325B01 | Zaterdag: Gesloten | |
Zondag: Gesloten | ||
Nadat Puzzel Plein uw betaling heeft ontvangen, gaan wij aan de slag met de verzending van uw bestelling. Over het algemeen is de bestelling uiterlijk binnen 4 werkdagen thuisbezorgd. Bij een bestelling van een klein artikel het pakketje door de brievenbus. U hoeft hier dus niet voor thuis te blijven. Brievenbus pakketjes hebben een levertijd van 1 tot 5 werkdagen. Bij een bestelling alle andere producten onze webshop zullen we gebruik maken van een groter formaat verzenddoos. Deze wordt u aangeboden aan de deur door de pakketdienst van PostNL of door Bpost voor Belgische klanten. Mocht u niet thuis zijn bij de eerste aflevering dan probeert de bezorger het bij de buren af te leveren of komt de volgende werkdag terug. Mocht u bij tweede poging nogmaals niet thuis zijn, dan zal het pakket bij één afhaalpunt worden afgeleverd waar u bericht van ontvangt.
Boven de €50 worden, voor Nederlandse klanten, geen verzendkosten in rekening gebracht.
Verzendkosten Nederland: Brievenbuspakket €2,95, Normaal pakket: €5,95)
Verzendkosten België/Duitsland: €5,95
Het kan natuurlijk zijn dat het product niet aan uw wensen voldoet. Geen probleem! Bij Puzzel Plein kunt u binnen 14 dagen, na ontvangst van het pakket, aangeven of u de bestelling wenst te retourneren of om te ruilen. U heeft vervolgens daarna nogmaals 14 dagen om het pakket daadwerkelijk te retourneren. Om het retourproces te versnellen adviseren wij u om op het meegeleverde retourformulier ingevuld mee terug te sturen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is of totdat u heeft aangetoond deze te hebben opgestuurd. Het bedrag wordt met eenzelfde methode terugbetaald, als waarmee de aankoop in eerste instantie is gedaan (voor zover technisch mogelijk).
Let op: Om te bepalen of u het product wilt houden mag u het beoordelen/bekijken zoals in een fysieke winkel ook mogelijk is. Indien u het product beschadigd of onvolledig retour stuurt, zal het te vergoeden bedrag evenredig met de ontstane schade verrekend worden. U bent dus verantwoordelijk voor eventueel ontstane waardevermindering.
Let erop dat u bij het retourneren een aankoopbewijs of ander formulier toevoegt waaruit blijkt wie de afzender is. Het product dient u voldoende gefrankeerd op te sturen naar:
Retouren - Puzzel Plein
1e Wormenseweg 166
7331 MR Apeldoorn
Belangrijk:
Belangrijk:
Download het retourformulier (aanbevolen!)
U kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Wanneer u een product bij ons koopt heeft u te allen tijde, mits u het product op een normale manier gebruikt heeft, recht op een goed werkend product. Mocht een product niet aan uw verwachtingen voldoen dan zullen wij de garantiebepalingen uit het Burgerlijk Wetboek onverkort tegenover u nakomen. U dient daarvoor zo snel mogelijk na ontdekking van het gebrek contact met ons op te nemen. Na uw mededeling onderzoeken wij of we het gebrek eenvoudig kunnen herstellen of dat we het product en/of de onderdelen kunnen vervangen. Mocht dit in zijn geheel, of op korte termijn, niet mogelijk zijn dan bieden wij u de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden. U krijgt dan (een gedeelte van) de aankoopprijs van ons terug. Bij gebruiksgoederen kan geen aanspraak gemaakt worden op garantie indien het defect door het veelvoudig gebruik komt. Fabricage fouten vallen uiteraard wel onder garantie. Het aanmelden van een retour kan door een email te sturen aan onze klantenservice ([email protected]). Dit is overigens niet verplicht maar versneld wel de afhandeling van uw retour.
U dient zelf de kosten van de retourzending te betalen. Indien het product onder de wettelijke garantie valt zal puzzel plein deze verzendkosten (volgens PostNL tarief, max EUR 6,95) aan u vergoeden. Zorg aub voor een extra degelijke verpakking om de bestaande verpakking heen. Onvoldoende of ongefrankeerde pakketten worden door ons geaccepteerd, maar de kosten hiervoor worden aan u doorberekend. Het is eventueel ook mogelijk een retour zelf bij ons langs te brengen.
Alvorens u het product retour stuurt raden wij u aan het product eerst aan te melden middels onze klantenservice een email te sturen ([email protected]) en deze te voorzien van een duidelijke en uitgebreide klacht omschrijving. Dit helpt ons om u retour sneller te verwerken. De retouraanvraag zal vervolgens door ons binnen 1 werkdag beoordeeld worden. U ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail. Deze e-mail kunt u uitprinten en tezamen met een aankoopbewijs bij uw retour voegen.
Na ontvangst van uw retour zal puzzel plein u op de hoogte houden over de actuele stand van zaken omtrent de retour. Het product dient u voldoende gefrankeerd op te sturen naar:
Puzzel plein Retouren
1e Wormenseweg 166
7331 MR Apeldoorn
Nederland
Belangrijk:
Uitgesloten van garantie zijn: