Puzzels voor het hele gezin!

Verzenden & retourneren

Vestigingsadres:       Retouradres:            Klantenservice Bereikbaar:
Minden 36 Plein Shops  Maandag:     10:00 - 16:30
7327 AW Apeldoorn Minden 36 Dinsdag:     10:00 - 16:30
[email protected] 7327AW Apeldoorn Woensdag:   10:00 - 16:30
0314-234334   Donderdag:  10:00 - 16:30
KVK: 83274715   Vrijdag:       10:00- 16:30
BTW: NL862805879B01   Zaterdag:    Gesloten
    Zondag:      Gesloten
     
     
     
     
     

 

Verzenden

Nadat Puzzel Plein uw betaling heeft ontvangen, gaan wij aan de slag met de verzending van uw bestelling. Over het algemeen is de bestelling uiterlijk binnen 4 werkdagen thuisbezorgd. Bij een bestelling van een klein artikel het pakketje door de brievenbus. U hoeft hier dus niet voor thuis te blijven. Brievenbus pakketjes hebben een levertijd van 1 tot 5 werkdagen. Bij een bestelling alle andere producten onze webshop zullen we gebruik maken van een groter formaat verzenddoos. Deze wordt u aangeboden aan de deur door de pakketdienst van PostNL of door Bpost voor Belgische klanten. Mocht u niet thuis zijn bij de eerste aflevering dan probeert de bezorger het bij de buren af te leveren of komt de volgende werkdag terug. Mocht u bij tweede poging nogmaals niet thuis zijn, dan zal het pakket bij één afhaalpunt worden afgeleverd waar u bericht van ontvangt. 

Boven de €50 worden, voor Nederlandse klanten, geen verzendkosten in rekening gebracht. 

Verzendkosten Nederland: Brievenbuspakket €2,95, Normaal pakket: €5,95)

Verzendkosten België/Duitsland: €5,95


Retourneren

Het kan natuurlijk zijn dat het product niet aan uw wensen voldoet. Geen probleem! Bij Puzzel Plein kunt u binnen 14 dagen, na ontvangst van het pakket, aangeven of u de bestelling wenst te retourneren of om te ruilen. U heeft vervolgens daarna nogmaals 14 dagen om het pakket daadwerkelijk te retourneren. Om het retourproces te versnellen adviseren wij u om op het meegeleverde retourformulier ingevuld mee terug te sturen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is of totdat u heeft aangetoond deze te hebben opgestuurd. Het bedrag wordt met eenzelfde methode terugbetaald, als waarmee de aankoop in eerste instantie is gedaan (voor zover technisch mogelijk).

Let op: Om te bepalen of u het product wilt houden mag u het beoordelen/bekijken zoals in een fysieke winkel ook mogelijk is. Indien u het product beschadigd of onvolledig retour stuurt, zal het te vergoeden bedrag evenredig met de ontstane schade verrekend worden. U bent dus verantwoordelijk voor eventueel ontstane waardevermindering.

Let erop dat u bij het retourneren een aankoopbewijs of ander formulier toevoegt waaruit blijkt wie de afzender is. Het product dient u voldoende gefrankeerd op te sturen naar:

Retouren - Puzzel Plein
Minden 36, 7327AW Apeldoorn

Belangrijk:

Belangrijk:

  • u dient het product indien redelijkerwijs mogelijk in de originele (zo onbeschadigd mogelijke) verpakking te retourneren
  • de verzendkosten en het risico van de retourzending zijn voor uw rekening
  • zorg voor een gedegen omverpakking welke om de originele verpakking heen zit. Plak aub geen stickers of andere biljetten op de originele verpakking.
  • let erop dat u bij het retourneren een aankoopbewijs of ander formulier toevoegt waaruit blijkt wie de afzender is.
  • onvoldoende of ongefrankeerde pakketten worden door ons geaccepteerd, maar de extra kosten hiervoor worden aan u doorberekend
  • Indien het product beschadigd/bevuild is worden er kosten in rekening gebracht, dit kan oplopen tot de maximale waarde van het product.
  • Ons advies is om het pakket met track en trace te verzenden.
  • Wanneer het bedrag van de bestelling na retourneren onder de 50 euro komt worden er verzendkosten verrekend met het terug te betalen bedrag. 


Download het retourformulier (aanbevolen!)

U kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.

 

Uitzonderingen
 
Indien de klant meer doet met de producten dan het beoordelen daarvan (te kijken) en dat daardoor schade aan het product of de verpakking ontstaat, de klant voor deze waardevermindering aansprakelijk is. Hij mag de producten beoordelen/gebruiken zoals in een fysieke winkel ook mogelijk is.


Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Wanneer u een product bij ons koopt heeft u te allen tijde, mits u het product op een normale manier gebruikt heeft, recht op een goed werkend product. Mocht een product niet aan uw verwachtingen voldoen dan zullen wij de garantiebepalingen uit het Burgerlijk Wetboek onverkort tegenover u nakomen. U dient daarvoor zo snel mogelijk na ontdekking van het gebrek contact met ons op te nemen. Na uw mededeling onderzoeken wij of we het gebrek eenvoudig kunnen herstellen of dat we het product en/of de onderdelen kunnen vervangen. Mocht dit in zijn geheel, of op korte termijn, niet mogelijk zijn dan bieden wij u de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden. U krijgt dan (een gedeelte van) de aankoopprijs van ons terug. Bij gebruiksgoederen kan geen aanspraak gemaakt worden op garantie indien het defect door het veelvoudig gebruik komt. Fabricage fouten vallen uiteraard wel onder garantie. Het aanmelden van een retour kan door een email te sturen aan onze klantenservice ([email protected]). Dit is overigens niet verplicht maar versneld wel de afhandeling van uw retour.

U dient zelf de kosten van de retourzending te betalen. Indien het product onder de wettelijke garantie valt zal puzzel plein deze verzendkosten (volgens PostNL tarief, max EUR 6,95) aan u vergoeden. Zorg aub voor een extra degelijke verpakking om de bestaande verpakking heen. Onvoldoende of ongefrankeerde pakketten worden door ons geaccepteerd, maar de kosten hiervoor worden aan u doorberekend. Het is eventueel ook mogelijk een retour zelf bij ons langs te brengen.

Alvorens u het product retour stuurt raden wij u aan het product eerst aan te melden middels onze klantenservice een email te sturen ([email protected]) en deze te voorzien van een duidelijke en uitgebreide klacht omschrijving. Dit helpt ons om u retour sneller te verwerken. De retouraanvraag zal vervolgens door ons binnen 1 werkdag beoordeeld worden. U ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail. Deze e-mail kunt u uitprinten en tezamen met een aankoopbewijs bij uw retour voegen.

Na ontvangst van uw retour zal puzzel plein u op de hoogte houden over de actuele stand van zaken omtrent de retour. Het product dient u voldoende gefrankeerd op te sturen naar:

Puzzel plein Retouren
Minden 36, 7327AW Apeldoorn
Nederland

Belangrijk:

  • de verzendkosten zijn voor uw rekening. Indien het product onder de garantie valt zal Puzzel Plein deze verzendkosten (conform PostNL tarief, max EUR 6,95) aan u vergoeden
  • zorg voor een gedegen verpakking (schade door verzending is voor rekening van de verzender)
  • let erop dat u bij het retourneren een aankoopbewijs of ander formulier toevoegt waaruit blijkt wie de afzender is
  • gelieve bij de retourzending de retourbevestiging te voegen. Dit versneld het retourproces
  • onvoldoende of ongefrankeerde pakketten worden door ons geaccepteerd, maar de extra kosten hiervoor worden aan u doorberekend



Uitgesloten van garantie zijn:

  • schade door ondeugdelijk gebruik
  • vochtschade

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »